Kleding Management Systeem

Online bedrijfskleding bestellen? Bij Profimex kan het. Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom hebben wij een digitaal Kleding Management Systeem (KMS) ontwikkeld, speciaal voor het eenvoudig en snel bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen.

Goed om te weten: het KMS is een gratis service die wij u leveren. 

Slechts enkele muisklikken

Het online bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) wordt teruggebracht tot enkele muisklikken.

- Gebruiksvriendelijke online omgeving

- Inclusief handige app

- Tot in detail op maat voor u ingericht

    Continu overzicht dankzij overzichtelijke administratie

    Het KMS kent heldere managementrapportages en een overzichtelijke administratie. Op een eenvoudige wijze zijn overzichten op te vragen. Zo heeft u continu inzicht.

    • Heldere managementrapportages
    • 24/7 inzicht in de complete orderhistorie
    • 24/7 inzicht in gemaakte kosten en openstaande posten

    KMS inrichten

    Zodra u klant wordt bij Profimex, wordt uw persoonlijke omgeving in ons Kleding Management Systeem op maat voor u ingericht. Aan de hand van de kledingkeuzes die u met onze accountmanager maakt, worden al uw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet.

    Onze specialisten meten vervolgens de kledingmaten en schoenmaten van uw medewerkers op, en ook die gegevens worden in het KMS secuur geregistreerd. Net als de persoonsgegevens van uw medewerkers en de aflever- en factuurgegevens, natuurlijk.

    Uw medewerkers zelf online bedrijfskleding laten bestellen

    In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. U kunt rollen en rechten aan gebruikers toekennen, waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Daarbij heeft u verschillende mogelijkheden. Zo kunt u ervoor kiezen dat uw medewerkers zelf bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen bestellen. 

    Pakketten bedrijfskleding en/of PMB’s samenstellen

    Stelt u een pakket op voor uw medewerker(s)? Dan krijgt uw medewerker alleen inzicht in zijn of haar eigen bestelgeschiedenis en eigen kledingpakket, waarbij de juiste maten en producten automatisch zichtbaar zijn. Bestellen kan via desktop, maar ook in een handige app.

    Het bestellen gebeurt op basis van credits, die u per jaar per medewerker kunt vaststellen. Zijn de credits op? Dan kan uw medewerker alsnog bestellen, maar dan door zelf via iDeal te betalen.

    Eén hoofdinkoper online bedrijfskleding laten bestellen

    Daarnaast kunt u ook voor één hoofdinkoper kiezen. Het grote voordeel? De hoofdinkoper hoeft nooit meer bestellingen vanuit een Excel-bestand over te typen, met de kans op fouten in bijvoorbeeld kleding- of schoenmaten.

    De bestellingen worden rechtstreeks in ons systeem gedaan. Ook worden voor de hoofdinkoper lopende en afgeronde orders overzichtelijk bijgehouden. Zo heeft u administratief totaal geen rompslomp meer.

    Goedkeuring geven voor het bestellen?
    Wilt u dat medewerkers wel zelf kunnen bestellen, maar dat een hoofdinkoper hier zicht op houdt? Kies dan voor de mogelijkheid tot het instellen van goedkeuring voor iedere bestelling.

    Het leveren van uw bedrijfskleding
    Het Kleding Management Systeem is gekoppeld aan onze interne administratie. Zodra een bestelling wordt geplaatst - door een medewerker of door de hoofdinkoper - kunnen wij zo snel mogelijk uitleveren. Waar en hoe u dat maar wilt.

    Ons proces voor kwaliteit

    Biedt uw professionals bedrijfskleding met optimaal comfort, een representatieve uitstraling en de beste bescherming. Laat u inspireren en adviseren in 1 van de grootste en meest complete showrooms van Nederland.

    1

    Benodigdheden bespreken

    Om het voor u gemakkelijk en overzichtelijk te maken, organiseren wij met het oog op uw dagelijkse processen het meest ideale service systeem. Zo worden uw medewerkers geruisloos voorzien van werkkleding en pbm’s, zonder dat u hier omkijken naar heeft.

    2

    Pasdagen voor werknemers

    Voorzie uw medewerkers snel van de juiste werkkleding met onze passervice op locatie. Voor het ervaren van optimaal comfort en het beperken van retouren en ruilingen, onze specialisten denken graag met u mee.

    3

    Service Level Agreement

    Voorkom onduidelijkheden en vragen en weet wat u wanneer kunt verwachten met onze professionele informatievoorziening. Samen zorgen we voor duidelijke afspraken om zo onnodige fouten te voorkomen.

    4

    (Start)Levering

    Om zorgeloos van start te gaan, organiseren onze professionals een bij de eerste order ook duidelijke gebruiksinstructies voor uw medewerkers. Daarnaast bieden wij ook directe service, hulp en ondersteuning voor toekomstige bestellingen. 

    5

    Tijdbesparende service

    U wilt latere zorgen graag voorkomen. Laat uw zorg uit handen nemen en geniet van een directe, duidelijke en vooral zinvolle dienstverlening. Medewerkers kunnen hun eigen kleding bestellen via ons uitgebreide KMS en voor vragen zijn we telefonisch direct bereikbaar. Samen zorgen we voor een de beste oplossing voor u en uw medewerkers.