Kleding Management Systeem

kms laptop

Online bedrijfskleding bestellen? Bij Profimex kan het. Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom hebben wij een digitaal Kleding Management Systeem (KMS) ontwikkeld, speciaal voor het eenvoudig en snel bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen.

Goed om te weten: het KMS is een gratis service die wij u, als onze partner, leveren. 

Gratis demo aanvragen
kms laptop

Slechts enkele muisklikken

Het online bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) wordt teruggebracht tot enkele muisklikken.

- Gebruiksvriendelijke online omgeving

- Inclusief handige app

- Tot in detail op maat voor u ingericht

    Continu overzicht dankzij overzichtelijke administratie

    Het KMS kent heldere managementrapportages en een overzichtelijke administratie. Op een eenvoudige wijze zijn overzichten op te vragen. Zo heeft u continu inzicht.

    • Heldere managementrapportages
    • 24/7 inzicht in de complete orderhistorie
    • 24/7 inzicht in gemaakte kosten en openstaande posten
    Gratis demo aanvragen

    KMS inrichten

    Zodra u klant wordt bij Profimex, wordt uw persoonlijke omgeving in ons Kleding Management Systeem op maat voor u ingericht. Aan de hand van de kledingkeuzes die u met onze accountmanager maakt, worden al uw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet.

    Onze specialisten meten vervolgens de kledingmaten en schoenmaten van uw medewerkers op, en ook die gegevens worden in het KMS secuur geregistreerd. Net als de persoonsgegevens van uw medewerkers en de aflever- en factuurgegevens, natuurlijk.

    Uw medewerkers zelf online bedrijfskleding laten bestellen

    In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. U kunt rollen en rechten aan gebruikers toekennen, waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Daarbij heeft u verschillende mogelijkheden. Zo kunt u ervoor kiezen dat uw medewerkers zelf bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen bestellen. 

    Pakketten bedrijfskleding en/of PMB’s samenstellen

    Stelt u een pakket op voor uw medewerker(s)? Dan krijgt uw medewerker alleen inzicht in zijn of haar eigen bestelgeschiedenis en eigen kledingpakket, waarbij de juiste maten en producten automatisch zichtbaar zijn. Bestellen kan via desktop, maar ook in een handige app.

    Het bestellen gebeurt op basis van credits, die u per jaar per medewerker kunt vaststellen. Zijn de credits op? Dan kan uw medewerker alsnog bestellen, maar dan door zelf via iDeal te betalen.

    Eén hoofdinkoper online bedrijfskleding laten bestellen

    Daarnaast kunt u ook voor één hoofdinkoper kiezen. Het grote voordeel? De hoofdinkoper hoeft nooit meer bestellingen vanuit een Excel-bestand over te typen, met de kans op fouten in bijvoorbeeld kleding- of schoenmaten.

    De bestellingen worden rechtstreeks in ons systeem gedaan. Ook worden voor de hoofdinkoper lopende en afgeronde orders overzichtelijk bijgehouden. Zo heeft u administratief totaal geen rompslomp meer.

    Goedkeuring geven voor het bestellen?
    Wilt u dat medewerkers wel zelf kunnen bestellen, maar dat een hoofdinkoper hier zicht op houdt? Kies dan voor de mogelijkheid tot het instellen van goedkeuring voor iedere bestelling.

    Het leveren van uw bedrijfskleding
    Het Kleding Management Systeem is gekoppeld aan onze interne administratie. Zodra een bestelling wordt geplaatst - door een medewerker of door de hoofdinkoper - kunnen wij zo snel mogelijk uitleveren. Waar en hoe u dat maar wilt.

    Bedrijfskleding op het gebied van comfort, uitstraling en bescherming

    Profimex heeft voor elke branche passende bedrijfskleding, van beschermende werkkleding voor de bouw, stijlvolle horeca kleding tot zakelijke kleding.
    Kleding van de hoogste kwaliteit, beste comfort en mooiste uitstraling. Op zoek naar specifieke bedrijfskleding? Bekijk onze productpagina’s voor onder andere koks, beveiliging, schilders, timmermannen en chauffeurs.

    Onze collectie bestaat uit de beste merken, zoals Mascot, Tricorp, Blaklader en Dassy, in alle kleuren die u wilt. Ook kunt u uw bedrijfskleding bedrukken of borduren.
    Daarnaast bieden wij ook werkkleding voor vrouwen in verschillende maten en pasvormen, zodat al uw medewerkers er comfortabel en representatief bij lopen.

    Van pasdagen voor uw werknemers tot bestellen via ons online kleding management systeem, bij ons kunt u uitgaan van persoonlijke service, hulp en ondersteuning.
    Kom langs in onze showroom of bel voor een afspraak met onze kleding adviseurs.

    Onze werkwijze in 6 stappen

    Goede kleding koop je overal, goede service niet. Bedrijfskleding kan een kostbare investering zijn. Wij zorgen ervoor dat het loont. Laat u inspireren en adviseren in één van de grootste en meest complete showrooms van Nederland.

    1

    U investeert in bedrijfskleding, wij investeren in u

    Onze specialisten nemen écht de tijd voor u. Met veel aandacht stellen zij de juiste vragen om zo uw wensen duidelijk in kaart te brengen. Zij zijn continu op de hoogte van de laatste eisen op het gebied van bedrijfskleding. U ontvangt van ons dan ook altijd een professioneel advies op maat en met oog voor detail. 

    2

    Wij zorgen voor de perfecte fit

    Werkkleding moet perfect passen, punt. Dit zorgt voor optimaal comfort, maar draagt daarnaast bij aan de juiste uitstraling én aan de veiligheid van de drager. Werkkleding, werkschoenen en PBM's zijn maatwerk, dat snappen wij. Daarom is onze passervice vanzelfsprekend. Bij ons in de showroom of bij u op locatie, wij zorgen voor de perfecte fit. 

    3

    Wij versterken uw merk

    Bedrijfskleding zorgt voor eenheid, zowel binnen uw bedrijf als in de uitstraling naar buiten. Het bedrukken van uw bedrijfslogo op uw bedrijfskleding geeft hier een extra dimensie aan. Het zorgt voor herkenbaarheid en versterkt uw merkidentiteit. Wij helpen u graag, van ontwerp tot bedrukking, zodat u álles uit uw merk haalt. 

    4

    Afspraak is afspraak

    Wij geloven in eerlijk zaken doen. Daarom zorgen we van tevoren samen voor duidelijke afspraken en leggen we die vast. Zo weet u precies wat u wanneer van ons kunt verwachten. 

    5

    Zorgeloos van start

    De initiële levering is vaak een complexe bestelling waarbij al uw medewerkers gelijktijdig van een nieuw kledingpakket worden voorzien. Dit kan een behoorlijke logistieke operatie zijn, die wij u graag totaal uit handen nemen of ondersteunen waar nodig. 

    6

    Wij maken het u gemakkelijk

    Met ons digitale Kleding Management Systeem (KMS) wordt het bestellen, beheren en beheersen van bedrijfskleding voor u teruggebracht tot enkele muisklikken. Ons KMS is op maat in te richten en een gratis service voor u als onze partner. Het bespaart u tijd en geld, zonder dat u de controle verliest.