Eenvoudig gemanaged
Bedrijfskleding (laten) bestellen wanneer het u uitkomt. Snel, makkelijk en overzichtelijk. Dat kan met het Kleding Management Systeem (KMS). Met ons KMS is bestellen van uw werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen zo geregeld.
Slechts enkele muisklikken
De voordelen van het KMS
- Tot in detail op maat ingericht
- Persoonlijke bestelomgeving
- Duidelijke rechtenstructuur
- Bestellen met punten
- Retourneren zelf regelen
- Koppeling met uw eigen bedrijfssysteem
- Inzicht
- Bewezen veilig
De bestelomgeving
In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. Aan de hand van de kledingkeuzes die u met onze accountmanager maakt, worden al uw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet. Elke medewerker wordt gekoppeld aan het kledingpakket dat u voor zijn of haar functie heeft samengesteld. Uw medewerker kan daardoor alleen de kleding bestellen die hij of zij nodig heeft.
Bestellen kan op basis van toegewezen punten maar we kunnen het KMS ook inrichten met de afgesproken artikelprijzen. Daarnaast is het mogelijk om medewerkers zelf te laten afrekenen met iDeal.
U kunt rollen en rechten toekennen, waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Als u het bestelproces liever zelf in de hand houdt kunt u ervoor kiezen om maar één of enkele medewerkers toegang te geven tot KMS of bepaalde functionaliteiten.
Uitgangspunt bij het inrichten van het KMS: uw wensen zijn leidend.
Controle en inzicht
Wilt u dat medewerkers wel zelf kunnen bestellen, maar dat een hoofdinkoper hier zicht op houdt? Kies dan voor de mogelijkheid tot het instellen van goedkeuring voor iedere bestelling.
Het KMS biedt duidelijke managementrapportages en een overzichtelijke administratie. Overzichten zijn makkelijk op te vragen. Zo heeft u continu inzicht.
- Heldere managementrapportages
- 24/7 inzicht in de complete orderhistorie
- 24/7 inzicht in gemaakte kosten en openstaande posten
- Inzicht in ruilen en retourneren
Praktische tool
NAW gegevens van medewerkers kunt u digitaal aanleveren voor geautomatiseerd inlezen. Zelf medewerkers aanmaken kan ook. Heeft u al een intern portal en wilt u alle informatie centraal houden: koppel het KMS dan aan uw eigen systeem.
Zodra een bestelling wordt geplaatst, door een medewerker of door de hoofdinkoper, kunnen wij zo snel mogelijk uitleveren. Waar en hoe u dat maar wilt: aan de zaak, het huisadres of een andere locatie.
Als een medewerker een kledingstuk wil ruilen of retourneren (op basis van door u vastgestelde voorwaarden) is dat makkelijk geregeld met 1 druk op de knop.
Het KMS is een handige tool voor uw bedrijfsvoering én voor uw medewerkers.
Ik wil graag een demo van het KMS systeem.
Op de informatiepagina van het KMS heeft u de mogelijkheid om een demo aan te vragen. In deze omgeving kunt u de mogelijkheden van het kleding management systeem rustig bekijken. U kunt een testbestelling plaatsen en zien wat het KMS voor u kan betekenen. Neem gerust contact met ons op als u na de demo meer informatie wilt ontvangen.
Ik wil graag een KMS handleiding ontvangen.
De handleiding van het KMS is te downloaden zodra u bent ingelogd in het KMS. Een e-mail sturen naar verkoop@profimex.nl kan ook. Wij sturen u de handleiding dan zo spoedig mogelijk toe.
Mijn punten in het KMS zijn op.
Als uw KMS punten op zijn of u heeft niet voldoende punten, neem dan contact op met uw leidinggevende. Wijzigingen in het puntensaldo kunnen alleen door uw werkgever worden toegekend.
Ik wil de KMS punten voor mijn medewerkers aanpassen.
Als u het puntensaldo voor één of meerdere medewerkers wilt aanpassen, kunt u contact opnemen met onze verkoop binnendienst. Bel in dat geval naar 0548 544815 of stuur en e-mail naar verkoop@profimex.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Ik ben mijn KMS wachtwoord kwijt.
U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Ga naar het inlogscherm van KMS.
- Kies vervolgens voor 'wachtwoord vergeten'.
- Kies in het drop-down menu of u wilt inloggen als werknemer, afdeling, klant of concern.
- Vul het e-mailadres in waarmee u bent geregistreerd in het KMS
- Klik op 'verzenden'.
Als het ingevulde e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u een e-mail met vervolgstappen. Geen mail ontvangen of komt u er niet uit? Bel dan naar 0548 544815 of stuur een bericht naar verkoop@profimex.nl
Profimex biedt bedrijfskleding voor elke branche. Kies voor comfort, uitstraling en bescherming.
Profimex heeft passende bedrijfskleding voor elke branche. Van beschermende werkkleding voor de bouw, stijlvolle horecakleding tot representatieve zakelijke fashion. Als u op zoek bent naar specifieke bedrijfskleding, bekijk dan de productpagina’s voor onder andere koks, beveiligers, schilders, timmermannen(vrouwen) en chauffeurs.
Onze collectie bestaat uit een brede selectie merken zoals Mascot, Tricorp, Blåkläder, Dassy, Santino, Sixton, Greiff, Fits for Work en vele andere.
Personaliseer uw bedrijfskleding door te bedrukken of borduren, of kies zelfs voor een custom made kledinglijn in uw eigen huisstijl. We bieden altijd de perfecte fit, ook voor dames en bij speciale maten. Op die manier voelen al uw medewerkers zich comfortabel en zien zij er representatief uit.
Bedrijfskleding bestellen is een tijdrovend proces. Met onze persoonlijke service en het online kledingmanagementsysteem nemen we u veel werk uit handen. Kom langs in onze showroom of maak een afspraak met onze kledingadviseurs.
1
Kom inspiratie opdoen De mogelijkheden zijn eindeloos. In kleur, model of bewerkingen. Het begint allemaal met inspiratie opdoen. En waar kan dat beter dan in een van de grootste en meest complete showrooms van Nederland. Welkom, de koffie staat klaar.
Ontdek meer over onze showroom
2
Samen zoeken we de perfecte fit Samen brengen we uw wensen in kaart. We zorgen met elkaar voor de perfecte fit. Een perfecte fit qua pasvorm, comfort én uitstraling. Werkkleding, werkschoenen en PBM’s zijn maatwerk. Onze specialisten zijn altijd op de hoogte van de laatste trends en wet- en regelgeving.
Ontdek meer over bedrijfskleding
3
Versterk uw merk Op basis van uw wensen maken we een design op maat en brengen we de offerte uit. Wij geloven in eerlijkheid en transparantie. Daarom maken we van tevoren duidelijke afspraken met u en leggen die vast. Zo weet u precies wat u van ons mag verwachten.
Ontdek meer over Profimex
4
Maatwerk voor elke medewerker Het design voldoet helemaal aan uw wensen en de afspraken zijn gemaakt. Om al uw medewerkers te voorzien van de juiste maat, plannen we passessies. Dat kan in onze showroom of op locatie met onze pasbus! Of u nu één of duizend medewerkers heeft.
Ontdek meer over Profimex
5
Zorgeloos van start Al uw medewerkers tegelijk van een kledingpakket voorzien is een hele operatie. De logistiek van de eerste levering nemen we u daarom graag uit handen. Of we ondersteunen waar nodig. Zowel de eerste of vervolgbestellingen kunnen op ieder door u gewenst adres worden bezorgd.
Ontdek onze cases
6
We willen dat u tevreden bent We streven naar een duurzame samenwerking op elk vlak. U krijgt uw eigen contactpersoon en beheert de kleding eenvoudig met het KMS. Kleding kapot? De maakservice verhelpt dat snel. En aan het eind van de levensduur recyclen we de kleding en planten we een boom. Zo reduceren we samen onze CO2 footprint.
Ontdek het KMS
1 Inspireren
2 Adviseren
3 Wens tot offerte
4 Perfect op maat
5 Levering
6 Duurzame samenwerking