Tel. (0548) 544 815
  • (0548) 544 815

Kleding management systeem

Online bedrijfskleding bestellen? Bij Profimex kan het. Wij willen het onze klanten namelijk zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom hebben wij een digitaal Kleding Management Systeem (KMS) ontwikkeld. 

Kleding management systeem

Het online bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) wordt teruggebracht tot enkele muisklikken.

KMS - Profimex
  • Gebruiksvriendelijke online omgeving
  • Inclusief handige app
  • Tot in detail op maat voor u ingericht

Profimex Kleding Management Systeem

Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom hebben wij een digitaal Kleding Management Systeem (KMS) ontwikkeld, speciaal voor het eenvoudig en snel bestellen van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen. Goed om te weten: het KMS is een gratis service die wij u leveren. 

Iedere gebruiker heeft op de overzichtelijke productpagina in het KMS inzicht in zijn of haar eigen kledingpakket.

  • Vooraf samengesteld assortiment

  • De juiste maten en producten zijn zichtbaar

  • Snel en gemakkelijk bedrijfskleding bestellen

Iedere gebruiker heeft inzicht in zijn of haar eigen bestelhistorie. De beheerder heeft inzicht in de complete orderhistorie.

  • Inzicht in bestelde bedrijfskleding en PBM’s

  • Inzicht in bestede budgetten

  • Inzicht in eventuele budgetoverschrijding

Per medewerker kunt u een budget instellen. Dit gebeurt op basis van credits. Zo kunnen uw medewerkers zelf hun kleding bestellen.

  • Medewerkers kunnen gemakkelijk en snel bestellen

  • Ook één hoofdinkoper is mogelijk

  • Credits op? Dan is betaling via iDEAL mogelijk

Het Kleding Management Systeem inrichten

Zodra u klant wordt bij Profimex, wordt uw persoonlijke omgeving in ons Kleding Management Systeem op maat voor u ingericht. Aan de hand van de kledingkeuzes die u met onze accountmanager maakt, worden al uw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet. Onze specialisten meten vervolgens de kledingmaten en schoenmaten van uw medewerkers op, en ook die gegevens worden in het KMS secuur geregistreerd. Net als de persoonsgegevens van uw medewerkers en de aflever- en factuurgegevens, natuurlijk.

Uw medewerkers zelf online bedrijfskleding laten bestellen
In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. U kunt rollen en rechten aan gebruikers toekennen, waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Daarbij heeft u verschillende mogelijkheden. Zo kunt u ervoor kiezen dat uw medewerkers zelf bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen bestellen. 

Pakketten bedrijfskleding en/of PMB’s samenstellen
Stelt u een pakket op voor uw medewerker(s)? Dan krijgt uw medewerker alleen inzicht in zijn of haar eigen bestelgeschiedenis en eigen kledingpakket, waarbij de juiste maten en producten automatisch zichtbaar zijn. Bestellen kan via desktop, maar ook in een handige app. Het bestellen gebeurt op basis van credits, die u per jaar per medewerker kunt vaststellen. Zijn de credits op? Dan kan uw medewerker alsnog bestellen, maar dan door zelf via iDeal te betalen.

Nu al razend enthousiast? Vraag dan een vrijblijvende demo aan.

Geen administratieve rompslomp

In het Kleding Management Systeem worden alle benodigde gegevens van uw medewerkers eenmalig geregistreerd. Denk aan de maten, persoonsgegevens en het juiste kledingpakket.

Profimex - KMS

Continu inzicht dankzij overzichtelijke administratie

  • Heldere managementrapportages
  • 24/7 inzicht in de complete orderhistorie
  • 24/7 inzicht in gemaakte kosten en openstaande posten


Het KMS kent heldere managementrapportages en een overzichtelijke administratie. Op een eenvoudige wijze zijn overzichten op te vragen. Zo heeft u continu inzicht.

Eén hoofdinkoper online bedrijfskleding laten bestellen

Daarnaast kunt u ook voor één hoofdinkoper kiezen. Het grote voordeel? De hoofdinkoper hoeft nooit meer bestellingen vanuit een Excel-bestand over te typen, met de kans op fouten in bijvoorbeeld kleding- of schoenmaten. De bestellingen worden rechtstreeks in ons systeem gedaan. Ook worden voor de hoofdinkoper lopende en afgeronde orders overzichtelijk bijgehouden. Zo heeft u administratief totaal geen rompslomp meer.

Goedkeuring geven voor het bestellen?
Wilt u dat medewerkers wel zelf kunnen bestellen, maar dat een hoofdinkoper hier zicht op houdt? Kies dan voor de mogelijkheid tot het instellen van goedkeuring voor iedere bestelling.

Het leveren van uw bedrijfskleding
Het Kleding Management Systeem is gekoppeld aan onze interne administratie. Zodra een bestelling wordt geplaatst - door een medewerker of door de hoofdinkoper - kunnen wij zo snel mogelijk uitleveren. Waar en hoe u dat maar wilt.

Bel direct met één van onze adviseurs (0548) 544 815
Bel direct met een van onze adviseurs
Maatwerk oplossingen

Wilt u ook minder werk, minder kosten en meer gemak?

Neem direct contact op
Laat hier uw bericht achter...